2008-01-08

Dagens lata

Inte frisk, så det blev helfabrikat till lunch och helfabrikat med lite extra till middag. Det blir ingen frukost alls när jag är i det här skicket, sover till lunch.

Lunch: Guldfiskens Skaldjurlasange
Middag: Coops Quorn-pytt-i-panna (med det lilla extra), stekt ägg, sallad
Mellanmål: 1 avokado-halva med böcklingpastej, 1 avokadohalva medoliv tapenade

Till pytt-i-pannan stekte jag först lite champinjoner och squash och sojafärs (Biofood).
Sen gjorde jag en snabb sallad på det jag hade i kylskåpet och den blev riktigt lyckad. Jag rev 2 små morötter grovt, strimlade lite vitkål och skivade 3 peperoni och slängde i lite majs. Sen gjorde jag en vinägrette på solrosolja, rödvinsvinäger, chili explosion (kryddkvarn), chili-& garlic sauce, svartpeppar, salt och sesamfrön.



1 kommentar:

Jenny sa...

Hejsan! taxk för kommentaren i min blogg! skönt med lite feedback att folk håller en om ryggen. =) så? hur lång är du och när har du tänkt att nå ditt mål? Kramar Jenny