2007-10-19

Arbetslöshet & tröstshopping

Idag tog min [förlängda] park-säsong slut. Bittert och skönt på samma gång. Jag trivs jävligt bra, men å andra sidan börjar det bli liiite kallt att jobba ute hela dagarna. Men jag är tack och lov in-LAS:ad, så jag får komma tillbaka nästa år igen! Det känns bra. Men heltid kan man tydligen bara drömma om.


Om det då var trots eller på grund av min arbetslöshet vet jag inte, men jag har shoppat loss lite på Ellos. Förutom lite kläder så blev det lite grejer för att höja motivationen ett snäpp med träningen, som en superduper våg som förutom att visa vikten även mäter kroppsfett, vatten och muskelmassa. Det ska bli intressant. Jag har ingen aning om hur det egentligen funkar, jag menar man står väl bara på den? Aja, det får väl visa sig.






Dessutom beställde jag en ny, ordentlig sport-BH.

Tidigare har jag beställt en bordslampa till vårt datarum som faktiskt är bäcksvart nu på hösten, för vi har inte en enda lampa där. Jag är inte så intresserad av inredning, men jag tror att den ska passa med de gula tapeterna och de fem tavlorna med röda ramar på ;-)

För er som är intresserade av inredning på riktigt måste besöka Milda maränger, min bästa kusins blogg om inredning, pyssel och shopping - sånt som jag inte är så bra på :-)

Det här är resten som jag beställde (jag besinnade mig lite, jag är ju som sagt deltidsarbetslös nu)


Myspysig klänning som blir
jättefin med tights och
höga stövlar!


Jättefina linnen både
till träning och
till vardags.



Inga kommentarer: