2007-09-03

Träningshöst

Jag har efter en sommar av förkylningar - och därför väldigt sporadiska träningspass - äntligen hittat tillbaka till gymmet. Dessutom passade jag på att förnya mitt medlemskap i början av augusti, medan jag fortfarande är anställd av kommunen och får personalrabatt.

Så nu har jag börjat röra på fläsket mer regelbundet, varannan dag är tanken. Vilket inte riktigt håller när jag jobbar 12 timmar båda måndagar och tisdagar, men på ett ungefär i alla fall ;)

Men det är ingen klysha att man mår bra av att träna. Inte bara långsiktigt, utan känslan när man kommer hem. Kroppen är helt utpumpad men huvudet är på topp. Sen sover man som en sten. Wunderbar!

Vilket är vad jag ska göra nu, sova som en sten. Men dessvärre inte på grund av hård träning utan på grund av tråkigt jobb...

Inga kommentarer: